30 mayısa gün verdi doktorum. Haftaya son kontoller ameliyata hazırlık için çağırdı. 2. Doğumum olacak nasipse. 5 yaşında oğlum var. Doğum olacağı gün Aceba bizimle gelmeli mi yoksa ben ameliyatyan çıkınca biri getirse mi daha iyi olur 🥹 dok duygusalım. Gerçekten 2. Doğum öyle olurmuş arkada bir evlat olunca çok başka