HifaVera Kızlar daha 10 dakika oldu adet sancısı başladı hafiften Ve böbreğime vuruyor bel kısmına böyle bişeymi bilemedim 38+3 haftadayım
fairytale_ HifaVera herkesin sancisi farkli canim surekli olan sancilar dogum sancisidir arada olanlar yalanci sancilardir aaglikla gelsin bebisin dikkat et yinede her agriyi ihtimal verip goz onune al ❣️
Tugcemiss- HifaVera benim karnimin icinde oluyordu sanci uzaninca daha cok hissediyordum sanci geldigi zaman uzanin bi bakin dk tutun kac dk bir geliyor
HifaVera Zeyzeyy- Geçenlerde farklı sancılar yaşadım sandımki gerçek doğum sancısı Buda öyledir muhtemelen
Zeyzeyy- HifaVera bazen kesin doğurucam diye beklersin ama gelmez bebiş 😂 sağlıkla gelsin inşallah gerçek sancılar ben buradayım diyor 😬
HifaVera fairytale_ Şimdi bunu yazarken eminim 1 saate geçecek ama adet sancım var hala bu postu paylaştığımdan beri Dakika tutamıyorum sanki artış yok böyle dümdüz gidiyor ama kesinlikle şiddetli değil karnım sertleşiyor sürekli
HifaVera Tugcemiss- Adet sancısı gibi şu an postu paylaştığımdan beri var ama şiddetli değil gidip gelen bir sancıda değil böyle dümdüz aynı gidiyor Karnım sertleşiyor
fairytale_ HifaVera gunde 10 kere sertlesebilir demisti benim doktorum kisa araliklarla olur zaten anlarsin onuda