Kizlarr ya benim kasıklarım çok kotu ağrıyor aşırı derece belim de ağrıyor uyutmadi resmen ağrılar beni .Perşembe başladı aslında kasik ağrım ama bugün daha çok kötu ağrıyor bacaklarımda sızlıyor dün kan verdim hcg 0.23 çıktı ama daha adetime 17 gün var ( bat 4 Haziran) aranızda batı benim le aynı tarihte olan varmı bu belirtiler varmı acaba