Nrndmn Aynı durumdayım 27+2 iz 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde ayaklarım bacaklarım o kadar çok ödem oldu ki doktor bile kılcal damar kanamasından şüphelendi o kadar çok şişip gerildi ki göbeğimden çok bacaklarım kaşınıyordu. Ama hiç bir çare yok tuzlu yeme demişti doktor ben yemiyordum zaten vücudun yaptığı bişey sanırım şimdi yine şişmeye başladı ayaklarım bileklerim😏😒