Merhaba anneler 1 çocuğum var 5 yaşında . 2.gebelik düşünelim dedik ama düşündüğümü gibi olmadı . Doktora gittik vitamin vs aldık bakalım tutacak mı olacak mı .. ne bileyim ya tutmazsa ? , eşim de sperm tesi verdi iyiydi , benim yumurta sayım vs onlar da iyi dedi doktor, Rahim filmi önermişti tüpler belki kapalı diye onu da cesaret edemedim çok ağrılı geçiyor diye . Ne bileyim düşüncelerdeyim benim gibi 2.çocuk beklerken yıpranan var mı neler denediniz 😞