MiaAsel Kızlar ben 12 haftalık hamileyim. Karnımın sağa tarafına gaz sancısına benzeyen bir sancı girdi ama çok fena canım yandı. Sizce bebeğime bisey olmuş mudur ?
Mercimek7713 Tam o haftalarda başıma geldi doğum sancısı gibiydi o gaz sancısı ama çok şükür bişey olmadı cnmm şu an 25 haftaligim yinede için rahat etmecekse bı acile gidebilirsin
MiaAsel Mercimek7713 cok fenaydı canım çok canım yandı aklım hep onda şuan. Doktoruma mesaj atmayı düşünüyorum bende