nazli0306 ben geçen sene şubatta geçirdim acil ameliyata alındım, sol tüpüm alındı , ameliyattan 1 hafta sonra regl oldum 6 ay sonra da doğal yolla hamile kaldım.. yürüyüş yap su iç bolca ve tek tavsiyem muhakkak genetik test yaptır genelde dış gebelik geçirenlerden doktorlar birde rahım filmi istiyor diğer tüpün durumunu görmek için endişe etme hamile kalmak ıcın tek tüp yeterli Çok geçmiş olsun 💐