Sengulkrgz 12 haftada doktorum.tahmini erkek demisti suan kesin erkek dedi oglus geliyorrr 😃Bu arasa boyu icin 17 cm soyledi normalde olmasi gereken boy oranina bakmistim netten 12 cm falan diyordu.Doktor masallah epey buyuk dedi... Ayy cok mutluyummm😃Allahta isteyen herkese nasip etsin aminnnnnnn