Zehraax Edanur009 normalde kanama olduğunda hemen yaparlar iğneyi zaten kanama gördüğü için yapmak istemiş demek ki doktor bu sonuçta ne yapacağını biliyordur
Duygucesur Edanur009 yaptır canım ben de kanama şikayetiyle gittim üç dört doktora danıştım kanama içte yada dışta önemli değil uyuşmazlık varsa iğneyi vuruyorlar vurdur tereddüt etme
Busraomur Eğer kanaman varsa yapman gerekiyor canım . Benim de kızımda öyleydi kanama gördüm 3 gün içinde yapılması gerektiği söylendi ve yaptım
hilalccc 1kopek1bebek merhaba acaba kan grubunuz kizimizla aynı diye kanama olmamış olabilir mi bununla ilgili bı bağlantı var mı bizimde kan uyuşmazlığı var hiç kanamam olmadı
Nurbesteee Edanur009 bende yaptırdım ama 7 hafta çok erken 28 de yapılıyor o iğne öncesinde kanamanız olduysa yapıyorlar sadece sizin oldu mu merak ettim Birde acil bile yapar ya da kendi doktorunuz götürürsünüz o da yapar ben kendi doktoruma götürdüm iğneyi yaptı
canimbebegim0909 Edanur009 bir yanlışınız olabilir mi ben medicana hastanesinde doktorun yazmasıyla ücretsiz vuruldum hatta iğne yoktu gidip getirdiler sadece enjeksiyon parası verdim 300 lira mı neydi
4yaprakliyoncam Ben ilk gebeliğimde doğumdan sonra hemen vurdular hamileyken vurmadılar öyle birşeyde demediler ikinci gebeliğim şuan doktor dedi kanaman olursa hemen gel olmassa 28.haftada vurulcan dedi