balemdar benimde genital bölge lazerli, bitmeye çok az kala hamile kalmıştım ben tek tük vardı yani. Jiletle almaya devam et seanslarını tamamlayana kadar dediler. 7 8 yıl oldu belki hep jilet yaptım üst bölgede hiç artış olmadı yanlarda da olmadı ama ıslak bölge olduğu için lazeri bitirsen de etrafında tekrar çıkabilir dediler ve öyle de oldu. Ağda çok ağrılı olur bence zaten, hamilelikte ağrı eşiği daha çok düşüyor