Masalceylan Kızlar 26 haftalığız karnım çok sertleşiyor belim be karnıma sanci giriyor ve aralıklarla oluyor bu normalmi bu haftalarda olması dha erkendir sancı için dimi korkuyorum açıkçası 🥹
Betulmeyra21 Masalceylan kramp tarzı girip çıkıyorsa agrı sıkıntı etme normal gaz sancısıda olabilir yada dogum sancısına hazırlamak için gelen sancıdır devamlı agrı yoksa sıkıntı deyil ama bildigin adet sancısıysa ve uzun sürüyorsa bir acile gitt
Masalceylan Betulmeyra21 sancı gibi girip çıkıyor cnm ağrısı bakalım aralıklı oluyor devam edicekmi bilmiyorum
MaviNur25 Betulmeyra21 benimde akşam 7den beri ara ara adet sancısı gibi geliyor çok rahatsız edici olmasa da hissediyorum o agrıyı normal mi acaba bide benim erken riskim var bebek cok asagıda baskı yapıyor servikal kısalığım var 23te ve 32+3üm