sevdaaydin aay kendim gibi birini gördüm çok sevindim 😊 benimde önce 0 çıktı. 2.5 hafta sonra 17287 çıktı çok fazla geldi banada değer. Doktora gittim kese oluşmuş dedi. Sonra kesenin yanında bir kese daha var gibi dedi ama emin değilim sağlıklı durmuyor falan diyip haftaya tekrar çağırdı. Yani eğer kalp atışını duyduysanız ve iki gebelikten bahsetmediyse tektir muhtemelen