hayalperest2310 Merve-tns28 ikinci trimester de işlem yapılıyor sonraki süreçte yapılmıyor kaç haftalıksın acaba
hayalperest2310 Merve-tns28 daha çok yolun başındasın canım en azından müdahale vs edilirse de olur benim çürüktü o yüzden çektirdim ki çok şükür iltihap apse yoktu yoksa çekmezlerdi
Merve-tns28 hayalperest2310 çürük felan yok canım sızlıyo hepsi aynı anda kulaklarıma vuruyo sirkeli su gargara iyi geldi gibi biraz sızıyı aldı vallahi çok basındayız sonumuz hayrola
yildizkaradag Merve-tns28 dua edin daha hızlı geçer 😅 ben diş hekimi asistanlığı yaptım uzun yıllar çoğu ilacın içinde karanfil var ağrı kesici etkisi yüksek karanfil yağını pamuğa döküp dişe bastırabilirsiniz ve ya karanfili ezip kullanabilirsiniz kesmese bile ciddi anlamda rahatlatır çok geçmiş olsun💕
Merve-tns28 yildizkaradag 😀 hahaaha bu iyiydi hatimde indirsem bu şey geçmeyecek gibi bi duruyo bi sızlıo hamilelik gerçekten değşik bi şey
hayalperest2310 Merve-tns28 alttan belki çürümüştür bilemezsin canım sen yine de bir doktora görün derim inşallah hemencecik geçer
Cemre_1 Merhaba benimde dişim çok ağrıyordu diş doktorları bişey yazmadılar ama kendi kadın doğum doktorum hamilelikte kullanabilecek antibiyotik ve ağrı kesici verdide rahatladım bence kadın doğum doktorunuza söyleyin
Merve-tns28 Cemre_1 yarın yazcam suan gec oldu diye çekindim yazmaya sabaha kadar gargara felan idare etcez artık
Birbenbirbebek Merve-tns28 bşr de biraz bastırarak fırçala dişlerini 🥹 haftandan dolayı vermemiş sanırım benim de öyleydi hatta yüz felci geçiriyorum zannetmiştim çürük vs de yoktu 😂
Birbenbirbebek Merve-tns28 aynısıydı gerçekten 😂 elmacık kemiklerimin altları bile agrıyordu 😂 bak sen şimdi kalk önce biraz bastırarak fırçala bir adet parol iç sonra da ılık tuzlu su ile gargara yap .. inşallah azıcık hafifler 🥹
Merve-tns28 Birbenbirbebek bunları birebir uyguladım agzım turşu gibi oldu iyice 😁sirke tuz biraz olsa sızısı gecti ama cok tesekkur ederim
Bukettt0 Merve-tns28 18.haftada tedavi yapılabiliyor aslında. Diş doktoru kadın doğumcudan onay istiyor onunla lokal anestezi altında tedavi olabiliyorsun bebeğe bir zararı yok dedi doktorum. Ayrıca antibiyotik ve parol da kullandım ben
Merve-tns28 Bukettt0 benim sıkıntım suki antibiyotik bana alarji yapıo zehirliıo sadece parol önerdi o yüzden oda hiç etki etmiyo