Girlmama Silayuksel dusuk risk ama ikili testin tarama oldugunu unutmayin tani testi degildir yanilma payi vardir saglikla gelsin bebis
maviportakal_ Temiz çıkmış canım grafikte falan risk yok istersen chatgbtye de sorup yorum alabilirsin
Tefu 10 Binde 1ihtimal varmış Düşük risk Ya da risk yok da denilebilir Ama bu testler kaldırılmalı bence ihtimalle konuşmak çok mantıksız geliyor bana nacizane fikrim