Ebruuugunes Spiralim 1 sene olucak tı ki hamile oldıgumu ögrendim ve 5.5 haftalık hamileyim kan testi verdim akşam üzeri ve reglim hep gecikiyor diye adet söktürücü kullandım bilmiyordum ama 😢
Elifmehmetemin Ebruuugunes valla benim kayınvalidem taktırdı gençliğinde kaynıma hamile kaldı öğrendiğinde 3 aylıktı nerdeyse 😂 adet gördüğü içinde suphelenmemis 😂 hiç üzülme nasibi vakti saati bu zamanmış demek ki sağlıkla gelsin inşallah
Glgrgl Benim de adetim 6 gün gecikti idrarda test yaptım negatif çıktı Beklyorm şimdilik kan sonucunuz çıkınca yazın
Ebruuugunes Glgrgl cıktı benim 21 gün gecti ben hep gecikme oluyor diye umursamadım midem bulanınca test yaptım evde hafif cıktı kan testi de cıktı var