Benim 2.gebeliğim kendım ağda yapmıştım 29.haftamda vajinada top şeklinde bir et parçası gördüm bunu doktoruma söyledim 32. Haftamda suan buna bakıp birsey soylememız imkansız dedi doğum esnasında doktorlar bakarlar zaten diyip bişey yapmadılar ve dedıgınız gıbı o gördüğüm şey benı hem yoruyor hem ağrıyor hemde sağ bacağımın pelvik bölgesine ağrı yapıyor yürütmekte zorlanıyorum korkum şu rahmimin sarkması umarım öyle bırsey degıldır 25 günüm kaldı bakalım