fat1374 ben de 8. Haftada falan gaz şişkinliği sanıyordum ama 5. Aya geldim karnım 7-8 aylık gibi. O şişkinlik hiç geçmedi katlanarak arttı😂 Hamileliğimi bir süre saklamak istemiştim ama 3 kilo vermiş olmama rağmen göbeğim beni ele verdi 🥹 Doktorum yapısal dedi.