Medikalciden abdominal korse almanızı öneririm cırtlı oluyor sezaryen sonrası ayağa kalkarken yürürken çok rahat ediliyor. Rahim karpuz büyüklüğünde ve içi boşalınca ayağa kalktıgınızda sanki karnınız öne düşecekmiş gibi hissediyorsunuz ben abdominal korseyle çok rahat etmiştim cırtlı olduğu için dikise baskı durumu da yok. Tayt gibi giyilen korseleri giymeniz mümkün değil o dikişlerle. Bu arada bu öneri vücudu toplamak için değil rahat hareket etmek için o beden incelten korse lerden bahsetmiyorum