10nisan doğumlu oğlum süreklı ağlıyor sadece emerken iyi kızlar.. Gaz sancısı falan geçtim hiç durmuyor bugun öğleden bu yana uymuyor dışarı çıkardım salıncak var kucakta salıyorum yok 6saatir iki defa beslendi onun dışında hep huzursuz uymuyor da.. Eşim pilot seyahatleri bitmiyor yalnızlıktan ve yorgunluktan ölüyorum.. Sizin bebekler ne durumda bize yakın olanlar 40dan sonra değişir mi bu çocuk?