Bugün gögüs ucu çıkarıcı aldım ebebekten merakımdan denedim bi göğsümün ucu daha içe çöküktü o yüzden almıştım. Denediğimde sarı bir sıvı farkettim ama öncesinde oldu sandım diğer göğsüme taktım sonra tekrar ucu az olana taktım bi baktim süt akmaya başladı. Korktum birden çektim hemen bir şey olmaz inşallah sık uyanmamak gerekiyor biliyorum ama böyle olacağını da düşünmemiştim. Sonradan bu sefer de diğerinden niye gelmedi diye düşünmeye başladım. Süt gelmeye devam eder mi diğerinden niye gelmedi ki?