Zbyd3 Bir hafta önce bitmişti adetim .kürtaj sonrası adet gördüm ama ıkı gündür lekelenmem vardı bugun de adet kanaması gibi oluyorum çok yoğun da degil ama var yani normal mi acaba
busrax_ Zbyd3 bana doktorumun ilk ay böyle ara ara kanama olabilir demişti. herkesin vücudu farklı ne zaman kürtaj oldunuz
1_Pandackk Zbyd3 benim ilk 3 ay baya düzensizdi sonra adet görmemeye başladım 3 ay vs kadar sürüyordu doğum kontrol hapı başladı doktorum duzene girene kadar 3 ay kunlandim bıraktım
Zbyd3 busrax_ 7 Nisan da kürtaj oldum 1 mayıs ta lekelenmeyle adetim başladı pazar günü yıkanmıştım şimdi tekrar adet kanaması gibi oluyorum yine ıkı gündür de lekeyle başladı bugun 3.gün diyebilirim kanama oldu