iremnur_17 Kızlar merhaba adetime 3-4 gün var bu marka test almış eşim hemen silik bir çizgi çıktı ama internette yalancı pozitif yazıyor testi de ilk defa görüyorum bilgisi olan var mı?
_Mother_ iremnur_17 ilk çizgi kadar koyu çıkmıştı testim 2 tane yaptım hatta ama kanda gebelik çıkmadı sağlıkla oluşsun inşallah sizin
iremnur_17 _Mother_ başka marka test aldım yaptım o negatif neyse kiii bir an korkmuştum demekki bu marka da hiç güvenilir değil