Sunadurak tabiki bu tamamen sizin yapınız ve tercihinizle alakalı. Nasıl rahatlayacaksanız öyle. Ben çok kafaya takan, her an öyle mi olur diye düşünen ve bu olumsuz düşüncemi günlük yaşantıma yansıtan biri olmadığım için, bilmesem de olur mantığı ile, ambiyosentezin risklerini almayı tercih etmedim. Ama ben takarım, düşünür stres yaparım diyen biri için, vakit geçmez. Stres de çok zararlı. Anlayabiliyorum. Umarım hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım 😌