Baysalli benim 11 martta doktor kontrölüm var sonrasında randevu alacağız amnisontez için 😔fakültede sonuçların 1 ay sonra alıyormuşuz araştıyorum Ankara'da bir doktor varmış 3güne sonuç çıkıyormuş bugün orayı arayıp sorucam bakalım senin sonuç ne zaman çıkıcakmış cnm