Arkadaşlar benim sigortam da olmadığı için devlette doğum yapmayı düşünüyorum.Ama Endişelerim de var tabi malum Konulardan İnsanın aklına şüphe düşüyor.Ümraniye Eğitim Araştırmada Doğum Yapan memnun kalan Bu Dr Çok iyi Diyebileceğiniz öneriniz var mı Yardımcı Olur musunuz Lütfen.Ya da Anadolu Yakasında Başka devlet hastanesinde doğum yapıp memnun kalanınız var mı.