Rosegul kuzum yanlış hatırlamıyorsam ben ilk testimi ignenin 11.gunu yapmıştım silikti. 12 tekrar yaptım yine silikti 13 gün koyulasma olduğunu gördüm 🌸🙏 yarın sabah ilk idrar tekrar yap aynı koyulukta veya daha koyuysa kan ver🙏 kan verdiğimde değer 497 ydi