benayarslan karnınız büyümeye başladığı an kullanın. Ama size genetik falan diyecekler yalan. Bol su içerseniz kremlerinizi yağlarınızı sürerseniz hiçde çatlamıyorsunuz bunu ki karnı çok büyüyen ben söylüyorum.
Krem olarak da lierac ve hindistan cevizi yağı sürdüm ben arifoğlunun soğuk sıkım. Birde sürekli bacaklarım da dahil bio-oil