Kızlar ilk doğumdaki kesikten kaynaklı hala kaslarım düzgün ve kuvvetli deıil bi hapşırmak veya öksürmek durumunda biraz kaçıyor kegel egzersizleri de yapıyorum 3 buçuk yıl geçti doğumdan hala tamamen geçmedi. Şimdi bu ikinci doğumda tekrar kesi olursa bu sefer hiç tutamam diye korkuyorum . Doğumlarında tekrar tekrar kesi olanlar nasıl oldu acaba sonrası