Datlum Arkadaşlar bayağı ayaklarım ödem olmus yeni farkettim tansiyonum 10 a 5 çıktı normalde yüksek tansiyon yapmaz mi
archiemom Datlum 26+0ım, ayak bileklerimi ve el parmaklarımı tanıyamıyorum öyle bir ödemim var, tuzu kesip karbonhidratı da biraz azaltmaya çalışıcam başarabilirsem, su içmede ve harekette bi sıkıntım yok tansiyonum da normal, bu ödeme anlam veremiyorum 🤦🏻♀️
YaseminNurcanSu Datlum hastaneye git canm odem sıkıntı ben 3 gun once ödem ve tansiyon yuzunden 31 haftalik dogum yaptim
Datlum archiemom aynısı malesef benimde daha dün başladı şok oldum ayaklarım üç numara büyüdü ben zaten diyetle devam ediyorum gebelik şekerinden dolayı yarın kontrolüm var bakalım.doktor ne dicek ben baya sistim gözümün üstü de ödem oldu
Datlum YaseminNurcanSu tansiyonum normal canım ödem var sadece yarın kontrolum var bakalım ne dicek doktor