Sultiss00 bir kez gittim İzmir şehir hastanesine hiç memnun kalmadım. Bu kadar ilgisiz bir hastane olamaz. Bebeğimi görmedim. Ulstrason fotoğrafı vermediler. Kilosunu ve boyunu söylemediler. O kadar mutsuz ayrıldım ki ordan kesinlikle bir daha asla gitmem.