Kızlar emziriyorum gebelik öncesi sutyen giymecek kadar küçüktü goguslerim ondan dolayi sutyen ölçüm kac olabilir bir fikrim yok en son 85 b aldım denedim üstten memem pörtluyor eskiden her kıyafet çok yakışırdı şuan çok kötü sanki kaç giyersem giyeyim o pörtlücek gibi hissediyorum…sizce 1 beden üstünü almam yeterli olur mu yani 90 b iadede edilmiyor deneyince biliyorsunuz ve bütün kilomu verdim ancak göğüslerim çok kötü kaldı hep böyle çirkin kalmayacak diyin lütfen 😅