GezenTavuk_2 Selam aşkolar şimdi sizden fikir ve öneri istiyorum biz her ay belli tarihlerde eşimin kuzenleri ve eşler olarak buluşuyoruz ev sahibi tatlı + çay yapıyor bizlerde birer çeşit yaparak götürüyoruz. Geçen buluşmada tavuklu arpa şehriye salatası yaptım. Bu görüşmede de bu tarz aparatif kolay birşey olsun istiyorum. 2 yaş bebem var malum bazen olmuyor aksi gibi. Bana güzel hem lezzetli hemde bu tarz salata olabilir yada bu şekilde kolay tarif varsa önerebilir misiniz acaba ? Not ; makarna salatası, patates salatası hariç . 🥰🥰🥰
Herseydenbiktim GezenTavuk_2 Ben daha önce yapmadim ama havuç tarator var kolay pratik olarak bide bir videoda görüp denediğim irmikli sütlü tatlı var. Bir su bardağı irmik toz şeker ve 1 lt sütü kaynatiyorsun kıvam alıncaya kadar üzerine istersen çikolata soruyla istersen kremayla sütlü tablet çikolatayı erit dökebilirsin nasil kolayına geliyorsa üstüne sos yaparsan onun soğuk olması lazım bide borcamı ıslatırsan yapışmaz gercekten hem beğendiler hemde çok kolayima gelmisti favori tatlım oldu 😂
Seyda-06 GezenTavuk_2 sakallı poğaça, ıslak kurabiye, kabak veya havuç tarator, sigara böreği, patatesli kek, 3 2 1 poğaça, havuçlu cevizli tarçınlı kek
GezenTavuk_2 Herseydenbiktim canım benim tatlıyı ve çayı ev sahibi yapıyor demiştim 🥰 ve ayrıyetten havuç tarator getireceğim yeri ikramlık olarak uymayabilir😍
GezenTavuk_2 Ayseguls_baby Geçen hafta da arpa şehriye tarzında yaptım ya aslında aklıma geldi bu hani çok mu kolaya kaçıyor gibi görünüm diye düşünüyorum.
GezenTavuk_2 Seyda-06 tarator çeşidini gittiğim yere götüremem çünkü bulunduğumuz ortam bu tarz ikramlıklara uygun değil maalesef sigara böreği de aynı şekilde Ben sigara böreğini soğuduktan sonra yemeği hiç sevmiyorum şahsen patatesli kek güzel bir seçenek poğaça konusunda bir şey diyemeyeceğim çünkü 2 yaşında çocuğum var her zaman her şeyi yapamıyorum maalesef tek tek yapamam çünkü zaten tatlı çeşidine ev sahibi yapıyor 🥰
GezenTavuk_2 busee1209 canım yazdığım postun altına da yazdım özellikle makarna salatası istemiyorum diye Ama yine de teşekkür ederim 🥰
GezenTavuk_2 edabolukbasi3- ya Bir şey diyeyim mi aslında aklıma onlar da geldi ama bu sefer şey olmaz mı ya hazır almış ısıtmış getirmiş hiç uğraş olmamış ne bileyim insanlar bir garip garip bakmazlar mı ya 🥹🤦🏻♀️
Seyda-06 GezenTavuk_2 poğaçalar çok uğraştırıcı değil canım şipşak mayasız kabartma tozlu pratik çok uğraştırmaz seni. Kolay gelsin :)
edabolukbasi3- GezenTavuk_2 hazır olduğu hiç anlaşılmıyor ki eşim çok seviyor patateslisini özellikle bi kere çat misafir geldi yaptım hemen anlamadılar hem anlasalar nolcak beben var hiç yapmamaktan iyidir 😄
[silindi] GezenTavuk_2 canım bence hazır börek mis gibi olur ama uğraşılmamış gibi olur vs diyorsan kısır yapabilirsin ya da 3 2 1 poğaça 👌🏼