Fatozs42 değişeceğini sanmıyorum canım çünkü halk arasında da bi bebeğin eli ayağı hemen belli olmaya başlamışsa o bebek erkektir diyorlar benim ultrasonda çok belliydi daha cinsiyeti öğrenmeden baya önce herkes bana böyle söyledi %90 erkek dedi doktorumuz perşembe günü gidince daha net öğrenicez inşallah