Kızlar 12sinde sezeryan oldum . Sezeryan esnasında rahim yapışması vardı onu da açtım dedi doktor. Hala ayağa kalkamıyorum tek başıma yerimden kalkıp yatamiyorum salı günü kontrolüm var . Bir de benim afedersiniz ama vajinamin sol üst kısmında sanki ateş yakmissiniz gibi bir ağrı ve yanma var sağ tarafta hiç bir ağrı yok . Bu normal mi