Yayalin Merhaba kizlar 13+5 teyim kasıklarim ve karnim ağrıyor sizce normal mi ? Oksapar igne kullanıyorum bide
limonlucheesecakee 12.haftamdayim benimde aynı ağrılarım var Progestan kullanıyorum neden olur acaba bu durum
dalyaluna35 Hiç kanamam yok lekelenmem de olmadı kasık ağrılarım icin önlem amacli progestan kullanıyorum doktorum bana rahim giderek büyüdüğü icin illa ki agri veya kramp hissedersin bu kişiden kişiye göre değişir demisti
Miranne Bende 11 haftalıgım ara ara karnım kasıgım ağrıyor merak ediyorum sebebini. İlk haftalarda normal ama şuan pekte ilk haftalar sayılmaz