Kızlar selam,
Benim bu ikinci hamileliğim fakat göbeğim inmeye başladı ve henüz 29. Haftamızdayız… Oğlumla olan ilk hamileliğimde 33-34. Haftada inmeye başlamıştı… Doktora danışacam haftaya gidince ama sizce erken doğum olma ihtimalini mi gösteriyor (erken doğum riskim yüksek doktorun dediğine göre o yüzden 1,5 aydır hiçbir şey yapmama izin vermiyorlar)? Bebek ve hastane çantalarımı hazır etmemde fayda var mıdır ne dersiniz ? Yaşayan var mı bunu ?