Mehlika_ sutlukahve_ o periler banada geldi 😂 biri bizi durdursun 😂 ya aklım dur diyor ayın 8 i yumurtlama idi daha çıkmaz diyorum. Sonra ya çıkarsa diyorum 😂😂
NoName_ sutlukahve_ bana asla o test perileri gelmiyordu üzülmekten korkuyordum olumsuz düşünmeyin siz yine tabi de kendinizi frenleyin geç öğrenmek her zaman daha iyi😅 ben bebişimi 8 haftalıkken öğrendim bulantı olmasa test yapmazdım yine yapmıyodum aslında annem ablam zorlamıştı😊
Briahll Önceki paylaşımlarına baktım da dün regl gününmüş sanırım. Güvenilir marka Bi erken gebelik testi yapabilirsin bence. Vazgeçirin dedin ama ben tam tersini yaptım sanırım 😂
sutlukahve_ Briahll evet dündü ama benim hep gecikme olur malum pcos 🫠kız vazgeçir dedim sen beni gazliyosun 😂😂 bı önceki gebeliğim 8 gün gecikmede silik çıkmıştı düşün yani 😂o yüzden kendimi frenliyorum
Briahll sutlukahve_ hmm ozaman durum ayrı tabi. Ama bilemedim ben heralde yine yapardım yaa😂 ama sen beni dinleme bacım sabret pozitifse bile tek çizgi çıkarsa boşuna üzülme
sutlukahve_ Briahll negatif bekliyorum bilmiyorum ya bu ay soğan kürü yaptım 10 gün yada iki hafta önce pembe leke gördüm bir kez ama şeytan da kalk yap demiyor diyemem
sutlukahve_ Mehlika_ al benden de o kadar 😂ben yunurtlama fln bilmiyorm valla takip etmedim ama şeytan kalk kalk diyor 😂
sutlukahve_ asil15 aslında niyetim o cumaya kadar beklemek istiyorum negatif çıkacak zaten ama insan yinede acaba yapsam mı diyor