edabolukbasi3- kızlar sizi de asistan doktorlar mı takip ediyor yani gittiğim hastanede asistanlar bakıyor hep bu durumdan rahatsız olmaya başladım güya doktor seçiyoruz asistan baktıktan sonra doktorun ismininde bir anlamı kalmıyor
AnayimBenAna_ edabolukbasi3- randevu alırken bu hastane eğitim araştırma hastanesidir uzman doktor ve ekibi tarafından hizmet verilmektedir diyosa normal canım
deletedmom43191 edabolukbasi3- kendi doktorum baktı bana hep 3 doğum.yaptim 2 farklı devlet hastanesinde
feynnur staRmama devlet hastanesinde çalışanlar kaçta başlıyor ben 38 haftayım randevum 9 da ama öncesinde nst çektireceğim. Kaçta başlıyorlar? Nst çalışanları
Nesrnn canım devlet hastanesinde zaten randevu alırken belirtiyor uzman doktor ekıbı olarak sen uzmana alıyorsun fakat asıstanları da ekip oldugu ıcın onlar denk gelebilir uzman doktorlar ayda 1 defa polikliniklere ınıyor o da şansına gelirse
edabolukbasi3- Nesrnn e niye doktor seçiyoruz ki o zaman o iyi dedikleri için gidiyorum ben doktora saçma
Nesrnn edabolukbasi3- devlet hastanesinde sistemine gore uzman doktorlar genelde yatan hastalara veyahut ameliyatları gırıyorlar keşke özel gibi olsa ama devlet hastanesi bu
edabolukbasi3- deletedmom43191 araştırmada asistanlar bakıyor işte hep normal devlette de var kadın doğum orda da doğum yaptırmıyorlarmış çocuk doktoru ben gece gündüz gelemem demiş
edabolukbasi3- Nesrnn valla o da şüpheli arkadaşımın arkadaşı benim gittiğim doktorda normal doğum yapmış ama asistanlar doğurtmuş kızda 25 dikiş varmış yırtıktan şikayetçi olmuş ama kimi kime şikayet edeceksin
Nesrnn edabolukbasi3- bırsey olmuyor devşetı devlete sıkayet ettiğinde benimde basıma bır olay gelmıstı doktor kusurlu oldugu elımde rapor oldugu halde benı suçlu buldular normal dogumda genelde ebeler yaptırıyor dıkıs atmaya asistan gelmıstır rabbim iyi doktorlarla karşılaştırsın