Edizhr Kızlar bu post altına kizlarinizin ismini yazar mısınız 3. Prensesim için fikir olsun banada 🥹🥹
Htclk Kbrrr002 Hayır Temmuz ayında doğacak ben Eylül ismini çok seviyorum eşimle sevgiliyken karar vermişdik hiç değiştirmedik bu ismi düğünümde Eylül ayında oldu🥰
Cihanella Ben de Parla istiyorum ama çok popüler oldu diye eşim çok istemiyor gibi. İsim listem şu şekilde şimdilik: Parla İlay Elay Elaya İdil Umay Burçe Lidya
TAkilicci Cihanella İnanmıyorum isim listemizin aynı olması notlara böyle kaydetmiştim bir ikisi yok sadece ☺️
Minik_04 Edizhr kızımın ismi Berfin Eslem ikinciye hamileyim oda kız olursa Efnan koymayı düşünüyorum