Yektek22 o haftalarda benim de ara ara belirtilerimin gittiği oluyordu. Hatta regl olacakmışım gibi kasık ağrıları ve göğüste aşırı şişlik dışında zaten başka belirtim de yoktu tamamen regl ile aynıydı. Kimileri hiç farkına bile varmıyor, belirti yaşamıyor. Kesin bir olumsuzluk göstergesi değil yani bunlar merak etmeyin 🧿🙏🏼