elfbcr kızlar 37+3 üm bir çay kaşığı kadar sümüksü normal renkte akıntı geldi nişan mı yoksa akıntı mı anlamadım normalde akıntım daha sıvı oluyordu
Donaldvetomris elfbcr benim de beyaz sümüksü akıntı gelmişti ve nişandı ardından hemen suyum gelmişti
Birbenbirbebek elfbcr bende antibiyotiğimi bitirdim fitile devam ediyorum bu sabah öyle bir şey geldi. Bende de enfeksiyon vardı o yüzden dedim . Başka belirtin var mı ?
elfbcr Birbenbirbebek kasıklarımda ağrı var biraz ama ayırt edemiyorum işte enfeksiyonum da yüksekti daha yeni bitti tedavim
Birbenbirbebek elfbcr ayy bu resmen ben birazdan tekrar fitil koyacağım benim de antibiyotik bitti ama fitil kaldı 🥹 ben de de kasık agrısı olıyor maalesef
elfbcr Birbenbirbebek fitil daha da artırıyor ya valla sıkıldım 9 aydır çekiyorum enfeksiyonu bıraktım artık ilaçları