Benim minik mucizemde dünyaya geldiiiii🥲🥲 doğumdan 1 gün önce bacak ağrısından duramıyordum eşim dayanamadı gel doktorumuzada soralım gidelim bi neyin nesi bu dedi doktorumuz çıktı asistanı gelin nst ye bağlayalım dedi nst de sancı yok 1 cm açıklık var daha çok var diyip hemşire beni eve gönderdi. Tabi arabada nasıl ağlıyorum bacak ağrımdan dolayı. O gece benim için hiç bitmedi sabah ezanında belime inanılmaz ağrılar girmeye başladı kızlar. Eşim arabayla ise gidiyim Bi şey olursa dedi ama zar zor gitti. Ben ağlayarak kalktım pilates topunun üstünde ileri geri hareketler yapıyorum sekiz çiziyorum falan. Dayanamadım artık belimin ağrısı 7 dakikada bir gelip gidiyor. Eşimi aradım ben dayanamıyorum dedim o gelene kadar belime sıcak su tuttum. Doktora gittik doktorum şaşırarak 9 cm acikligin var hemen yatış veriyorum dedi ben şok oldum eşimin eli ayağına dolandı. Doktor 1 saatlik isim var sakın ikinma ben gelene kadar dedi yatışim yapıldı önlüğü giydiğim an suyum geldi ebe geldi ikinma tekniklerini gösterdi 45 50 dakika sancı çektim doktorum geldi acikligima bakmak için saçı gözüküyor bebegin dogumhaneye gidelim dedi.13.01 de girdim 13.12 de kızımı dünyaya getirdim. Benim için tarifsiz Bi o kadar da hızlı ve mucizevi bişeydi. Şuan kızım yanımda meme emiyor Rabbım herkese istediği gibi doğumlar nasip etsin.☺️