Kızlar erken doğum oldu 34 haftalıkken bebeğim küvesde solunum sıkıntısı vardı 3 gün sonra hep düzeldi şimdi emmesinin güçlenmesini bekliyorlar emşyor kavrıyor ama 3 emiyor bırakıyor geri yoruluyor diyor hemşire hanım hiç durmadan emdigi an taburcu olacak diyor bugün 3 gün şehir dışından hastaneye gidiyoruz yol çok yoruyor sezaryan olduğum için galiba tam ne zaman güçlenir emmesi kozlar kaç dk emer ki yeni doğan çocuk emiyor ama as uyuyor hemen dua edin kozlar yarın gittiğimde soluksuz emsin