ferhangunesgul Merhaba, ağustos ayında doğumum planlanıyor. Adana’da yaşıyorum havalar 40 dereceyi buluyor. Uzun kollu hastane çıkışı sizce kaç tane almalıyım? Genelde zıbın ile mi durur yoksa uzun kollu takımda giydirilir mi bilmiyorum evde klima da var.
Anneoluyorumhello ferhangunesgul bizimde ağustos görünüyor lcwnın çıtçıtlı body tayt takımlarından alıcam ⅘ tane ↉ ay hastane çıkışı da 5 tane aldım isimli müslin takım aldım 2tane de normal tulum e bebek çıtçıtlı zıbınlardan aldım biraz ilk 3 ay için bunları aldım ben
Sedanyn ferhangunesgul Bende burda bekleyim bari temmuz başında doğum yapacağım çıtçıtlı badyleri kalın askılı aldım 4-5 tane tulum , 4-5 tane de alt üst takım aldım yeni doğan bende Adana’da yaşıyorum dediğiniz gibi çok sıcak ama klima olduğu için belki çarpar diye korktum ve ilk hamileliğim tecrübesiz olduğum için bilemiyorum doğumdan sonra olmadı bir kaç yazlık şeyler alırım diye düşündüm klima çalıştırmayacaksanız çocuğun bulunduğu ortamda sadece zıbınla durur