Merhaba kızlar çok affedersiniz ama size bir sorum olacak beni taniyan vardır bence illaki gormustur yorumlarımı hatta doğumdan önce post açmıştım gelelim asil soruya sezeryan doğum geçirdim 14.05 ve hala büyük tuvaletimi yapmadım tecrübeli anneler bana fikir verebilir mi yemek yemeye ekmek yemeye bile korkuyorum yaparken acir diye çok affedersiniz tekrar sadece çorba içiyorum ama böylede bebeğe sütüm kuversiz gelir diye de endişeleniyorum sezeryan doğum geçirenler lütfen akil verin 🫶🏻