Bulaşık makinemin borusunu oynattın yerinden makine de çalışmıştı ve tezgahımın altı komple su oldu parkelerime de biraz geldi. Temizledim suyunu da aldım size sorum şu olarak fikir almak istiyorum korkuyorum çünkü ben kuruduktan sonra esyalari düzecegim. Sonuçta tezgahım tahta normal böcek falan olur mu küflenir mi valla aklıma tek bu takıldı her şeyi geçtim nolur olmasın 🤦🏻♀️🥺