minussset ben 34+5 de doğum yaptım senin dediğin gibi peçeye hafif kan vardı sonra çamaşırıma nokta kadar geldi bir saat arayla daha sonra doktora gittim alttan baktı açılma yok dedi alttan bakınca kanama fazla oldu kontrole gittiğim yer çabuk kendi doktoruna git doğum olabilir dedi benim doktorumla ev arası 1 saat gidene kadar 4cm açıklık vardı gittim yatışım yapıldı 3 gibi yattım 8 de 7cm açıklık oldu doğuma alındım gece 12 de doğurdum normal doğum yaptım ama sen de böyle bişey yaşarsan erken doğumda normal doğum zor oluyor 10 cm le doğurdum ama çatım dardı çok acı çektim kanama görürsen yine git ama sen büyük ihtimal doğurucaksın doktor değiştir derim ama alttan tekrar baksalar açılma olucak ve kanaman artıcak bu arada doğum yapalı bir ay oldu şuan 1 aylık anneyim