Sevincasut 36 haftalık olduk 32 haftada baş gelişti bugün tekrar yan döndüğünü öğrendik böyle olup dönen var mı sonradan ikinci gebeliğim ilk normal oldu bu da öyle olsun çok istiyorum inaşşşah sezeryan olmak zorunda kalmam normalin rahatlığını gördükten Sonra hiç cesaretim yok
Merry44 Sevincasut evet kiz kardesimin oglu son haftasinda döndü. Birde bir arkadasimin cocugunu yan pozisyondan dogum pozisyonuna doktor eli ile cevirdi.
Symchn Sevincasut 30 haftadan itibaren tersti makat gelişiydi sezeryan dendi 36 da düzeldi normal Doğum olacak dedi Doğum kanalına inmiş bebek şuan 36+4 üz haftaya kontrole gideceğiz insallah bi aksilik olmazsa son haftaya kadar düzeliyormus yani
meleklerim3757 Sevincasut görümcemin cocugu dönmüştü konturele gittiginde tekrar yukarı dönmüş son haftalarda yine aşaya döndü ve normal dogum yaptı bizde cok şaşırmıştık 😊
Meow Sevincasut benim 34 den sonra her hafta bir ters bir düz oluyordu 38de döndü de bir daha oynamadı şükür
Sevsav Bizde de aşağı doğru dönmüştü ama doğum kanalına girmesini bekliyorduk. Yan döndü tekrar. şimdilik beklemedeyim yan pozisyon olursa normal doğum olmazmış bir de kordon dolanma ihtimali yüksekmiş...