miniksen Eşinde sende ayrı ayrı gidin muayene olun test yaptırın.
Bir doktordan duymuştum.
İlk gebelik kolay olduğu için ikinci gebeliklerde hemen olması bekleniyor. Aradan geçen sürede erkeğin sperminde veya kadının yumurtalıklarinda sorun olabiliyor bu yüzden planlı gebeliklerde ne kadar ilki kolay olsa da gelinmeli kontrolleri yapılmalı.
Demişti doktora gitmenizde fayda var. En azından olumsuz bir durum varsa bile erken tedavi olunur.
7 ay çokta uzun değil ama doktorlar korunmasız 1 yil olmazsa gelin diyorlar.