Dmlaysun Sebnemust aynen canım bende ole yapıyorum ılk kızımdan kalmadı hıc bısey yenıdogan az aldım 3 6 ay al kırkı cıktıktan sonra onlar daha rahat oluyo
Sebnemust Dmlaysun Dmlaysun buyuk olsunda kucuk olmasin mantigiyla hareket etmek lazim mart sonu gibi bitsede alisveria son ay yika utule onlarla vakit gecer sonra bi z dogmuslar insallahh zaman hic gecmiyoooo😀
Dmlaysun Sebnemust aynen canım zaten kırklı bebekle pek bı yere gıtmıyosun evdekıler küçülüyo tam dısarı cıkacakken ötekılerı cesıt cesıt gıydırırsın
Yasemincifci Sebnemust bende😂😂 bizim bıra pahalı ben netten sürekli alışveriş yapyrm gördüğümü sepete ekliyorum😂
cavbella Yasemincifci ben de sürekli netten alışveriş yapıyorum artık kargolar benden bıktı ben de onlardan😂😂 ama yine de nette her şey daha uygun ver bütün seçenekler bir arada
Irmakdkm Sebnemust benimde nisan sonu mayıs başı bende aldım ama artık tutuyorum kendimi 😂 6 ay ve üzeri bak bakcaksan oda sonbaharlık olur kaç haftalıksın